رویدادها آرشیو خبر ها
متاسفم برای ماه هایی که مصدوم نبودم ولی نیمکت نشین بودم!

متاسفم برای ماه هایی که مصدوم نبودم ولی نیمکت نشین بودم!

او را یکی از پرچم داران واقعی یوونتوس می دانند، کسی که می توانست آینده ای بهتر و حتی سرنوشتی به مراتب شایسته تر را در مجموعه بیانکونری از آن خود کند.

 

کلودیو مارکیزیو که همچنان هواداران زیادی از برخورد سران یووه با چنین بازیکنی ناراضی هستند تاکید دارد که یوونتوس برای همیشه مانند خانواده ای ارزشمند برای او خواهد ماند؛ اما روزها و لحظات تیره و سختی نیز را در ماه های اخیر همراه این تیم پشت سر گذاشته.

 

یوونتوس همیشه جزیی از خانواده من بوده و هست، با رویایی زندگی کردم، اما در ماه های اخیر هرگز خرسند و خوشحال نبودم. در سال 1993 فوتبالم را در کنار یکی از بهترین و مهم ترین مجموعه های فوتبالی ایتالیا شروع کردم، تیمی که به من امکان زندگی کردم با رویاهایم را داد، رویاهای پیروزی و رسیدن به موفقیت های زیاد، لحظات و خاطرات باارزش و زیبای زیادی دارم که هرگز نمی توانم فراموش شان کنم، واقعا خیلی خوش شانس بودم که توانستم رویایم را به حقیقت برسانم و افتخارات زیادی کسب کنم. من فرصت بزرگ حضور در تیم همیشه برنده ای مانند یووه را داشتم و این شانس بزرگ من است. یووه را نه تنها به خاطر پیروزی ها و افتخاراتش، بلکه برای شهر تورینو، هواداران بی نظیرش در سراسر ایتالیا و جهان و هیجان و شوری که همیشه به من هدیه کرد و مجموعه ای مثال زدنی از روابط دوستانه که وجود داشت در قلبم جای خواهم داد و برای همیشه جزیی از خانواده من خواهد بود، حالا با این تجربه راهی زنیت میشوم.

 

از کلودیو سوال می کنند که ایا این یک نوع خداحافظی از شهر تورینو و یووه است؟

 

مطمئنا این نوعی گفتن به امید دیدار به شهر تورینو و یوونتوس است، البته دقیق نمی دانم، باید ببینیم، تنها چیزی که در حال حاضر می دانم این است که من و خانواده ام در کنار هم، اماده رویارویی و زندگی تازه با رویداد تازه ای از زندگی مان هستیم. مطمئنا جدایی از یووه اسان نبود، به هیچ عنوان نیز آسان نبود، یووه همیشه در قلبم خواهد ماند؛ این یک انتخاب بود؛ یک نوع ریسک در حرفه ما. متاسفم برای ماه ها و روزهایی که به دلیل مصدومیت نیمکت نشین و یا دور از میادین بودم در حالی که واقعا اسیب دیده نبودم! اما این هم جزیی از حرفه ماست، به هر حال اماده فعالیت جدید و تازه خودم هستم و منتظر شروع تازه ای، به خوبی تمرین می کنم مانند همیشه که تمرین می کردم، در زمین ارزش خودم را نشان خواهم داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: